  • Data: 2004-09-30 07:58:32
    Temat: Re: Sprzedaz mieszkania przed uplywem 5 lat...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Sep 2004, Łukasz Góralczyk wrote:
    [...]
    >+ Ale jeszcze sie zastanawiam nad sliska sprawa - jedna pozyczka jest z ZFSS
    >+ ale z banku (bo tam zatrudnieni).

    Ha :) Nie mam pojęcia.
    [...]
    >+ Swoja droga skur....o... Ludzie zbieraja latami pieniadze, zapozyczaja sie
    >+ itd... A tu dostaja lupnia podatkiem od przychodu, bo pewnie jakis idiota
    >+ w sejmie pomylil pojecia.

    Podejrzewam że (wyjątkowo :]) nie. Mi zapis wygląda na rozmyślny bat
    przeciwko "nie prowadzącym pośrednictwa nieruchomościami" (tj. takich
    co NIE rejestrują DG a chcieliby FAKTYCZNIE prowadzić pośrednictwo
    poprzez kupowanie "na siebie" i odsprzedaż).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)