  • Data: 2010-04-14 09:55:41
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania i podatek
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    beki rzecze:

    > Tak też mi się wydaje, jednak dziwi mnie iż w ustawie jest taka "luka"
    > pozwalająca de facto na niepłacenie podatku.

    Weź nie gadaj głupot. Jeszcze któryś z inteligentnych inaczej p.osłów
    to przeczyta i stosowną poprawkę wniesie...

    Wystarczająco upierdliwe jest upieprzanie ludzi często zmieniających
    miejsce zamieszkania (przecież nie zawsze mieszkanie w nowym
    miejscu musi być droższe). A potem w telewizorni miauczą, że naród
    mało mobilny i nie chce się ludziskom przeprowadzać tam, gdzie praca,
    że w takich usiech to się człowiek statystycznie 7 razy w życiu przeprowadza
    i temu podobne pieprzenie...

    Dobrze, że choć złodziejskie 10% od "przychodu" znieśli...

    --
    Dominik (& kąpany)