  • Data: 2009-12-29 07:55:49
    Temat: Re: Sprzedać oprogramowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Dec 2009, zdumiony wrote:

    > Jestem na rencie. Czy jeśli zajmę się sprzedażą oprogramowania będę musiał
    > płacic ZUS i w jakiej wysokości?

    Zależy skąd to oprogramowanie.
    Jak "czyjeś", to IMO nie ma różnicy, czy handluje się oprogramowaniem
    czy pietruszką (acz "osobiście" wyhodowana pietruszka korzysta z większych
    przywilejów podatkowych niż oprogramowanie, niemniej kryterium jest
    to samo).
    Jak własne (samemu stworzone), to polecam dyskusje o WNiP i zaliczeniu
    przychodów z "praw majątkowych" (odrębnie od DG), w archiwum (mi
    wychodzi, że wtedy ZUSu może nie być).

    pzdr, Gotfryd