  • Data: 2011-01-08 23:08:54
    Temat: Re: Sprawozdanie do Marszałka za 2 półrocze 2010
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tomek wrote:

    > @cef: jeśli Cię nie "ścigną" to stawiam skrzynkę, bo mi się odechciało
    > współpracy z Marszałkiem po przeczytaniu tych nowelizacji do
    > nowelizacji :-)

    Prędzej Ciebie ścigną za te nie wydrukowane DRA :-)

    Przestrzegam przepisów, płacę podatki, a olewam tylko wszystkie statystyczne
    obowiązki (ostatnio ścignęli mnie za "nierozpoznanie"
    jakiegos tam obowiązku sprawozdawczego do NBP) a jak sprawdzałem czego mi
    jeszcze
    brakuje np w pracowniczych sprawach czy BHP/ppoż, to myślałem, że zawału
    dostanę.
    Ale jak spojrzę na innych, to widzę, że się przepisami nie przejmują
    (nadużywanie sprzetu firmowego do celów niezwiązanych, lewizny, fuchy, na
    czarno itp)
    przynajmniej ich nie boli, tak bardzo to, że Państwo nas na każdym kroku
    okrada.