  • Data: 2011-03-17 19:24:35
    Temat: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa [OT]
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-17, o godz. 13:38:35
    temp <n...@h...pl> napisał(a):

    > A tak przy okazji śmieci trafiłem na miesięczny już art. ale..
    >
    > Wynika z tego iż ci składający raporty tez zapłaca karę,
    > wszyscy razem bedziemy płacić 365 mln/rok extra do unii za śmiecie,
    > już niedługo.
    >
    > http://budownictwo.wnp.pl/dr-tadeusz-pajak-agh-o-kon
    iecznosci-budowy-
    > spalarni-odpadow,131688_1_0_0.html

    A ja tu widzę pole do popisu dla rodzimych przedsiębiorców i niedługo
    pojawią się pewnie ogłoszenia "AAAAAAAAAAA kupię odpady bio bądź elektro
    - każda ilość, odbiór natychmiastowy, płatne gotówką. Wystawiamy
    KPO, kwity do WKU i co tam trzeba PILNEE !!!!!" i to i tak przy
    założeniu pewnej uczciwości rodaków (tzn. że te odpady faktycznie
    będą istniały :-)).

    TOmek