    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprawozdania o odpadach - zaczynają się żniwa
    Date: Mon, 14 Mar 2011 13:34:00 +0100

    Dnia 2011-03-14, o godz. 12:43:54
    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "tomek" napisał w wiadomości grup
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,9236070,Miliardy_
    kar_dla_polskich_przedsiebiorcow__przez_jeden.html

    > =============
    >
    > Poradźcie, jaki dokument należy wypełnić? Mam działalność, w której
    > nie mam odpadów, ale mam samochód na firmę i podobno to wystarczy,
    > żeby mi wlepili karę. Czy to prawda?
    >
    > Czy rzeczywiście każdy prowadzący działalność - musi złożyć to
    > sprawozdanie? Gdzie szukać jakichś przepisów?

    Żeby radzić to nie mam uprawnień, natomiast mogę podyskutować :-)
    Jeśli nie masz żadnych odpadów (tzn. zapewne masz odpady komunalne,
    ale to małe piwo), to są dwie szkoły - falenicka, która mówi żeby nic
    nie składać żeby się nie wychylać bo literalnie wg ustawy nie musisz
    nic składać, i otwocka, wg której składasz sprawozdanie zerowe żeby się
    zabezpieczyć w razie gdyby jednak minister czy marszałek doszedł do
    wniosku że trzeba składać "zerówki".

    BTW pamiętaj że jeśli chcesz coś składać, to masz czas do jutra.

    Tomek