eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSpóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem › Re: Spóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem
  • Data: 2010-06-11 14:01:00
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem
    Od: Ranger <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:

    > Tylko że to nie jest kara - wspólne rozliczenie i 1% na OOP to są
    > przywileje
    > należne m.in. pod warunkiem dochowania terminu.
    >
    > Żeby dostać 2000zł, ludzie często muszą cały miesiąc chodzić jak w zegarku.
    > Tobie wystarczyło się sprężyć i wysłać papier kilka dni wcześniej - więc
    > teraz nie narzekaj :)

    założę się, że w przyszłym roku rozliczy się już w lutym :))
    Nic tak nie prostuje papierologii jak znacząca strata kasy.

    Ja też się ociągałem do samego końca ze swoim rozliczeniem, które
    okazało się zajęło mi jakieś 20 min, miesiąc wcześniej zmobilizowałem
    sie żeby żonę rozliczyć a i tak zwrot dostaliśmy tego samego dnia :)

    A morał tej bajki jest krótki i niektórym znany,
    wtedy tylko mamy zwroty gdy pit do kwietnia oddany.
    Amen

    Pzdr
    Ranger