eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSpóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem › Re: Spóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem
  • Data: 2010-06-12 11:57:43
    Temat: Re: Spóźniona deklaracja PIT36 i brak prawa do rozliczenia wsp. z małżonkiem
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Masz na myśli taką umowę: http://www.miasik.net/articles/umowa.html ?

    Wykręcasz się :-)
    Powinieneś się cieszyć, że masz klientów, dla których kilka dni to normalny
    termin.
    Ja pracuję z klientami, dla których standard to 30 dni, ale sporo jest
    takich, którzy
    zaczynają rozmowy od 45-60 dni, a w umowach stanie zapis 90 dni.
    I to czasami zapisy w umowach (szczególnie z jakimiś korporacjami) są
    bardziej absurdalne niż w podanym linku.
    Dla mnie nieistotny jest termin zapłaty- zazwyczaj tak kalkuluję, żeby
    uwzględnić to w cenie.
    Natomiast jak klient deklaruje, że płaci po 60 dniach, to płaci po 60
    dniach, a nie po 65 czy 70.
    I pod tym względem ze świeczką szukać bardziej terminowego płatnika od US.