eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSposób na telekompromitację? › Re: Sposób na telekompromitację?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sposób na telekompromitację?
    Date: Thu, 18 Dec 2008 14:49:18 +0100
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 24
    Message-ID: <gidkct$mme$1@news.onet.pl>
    References: <op.umcwt2szl60ql1@unk> <gidgld$qbs$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <op.umcy08mjl60ql1@unk> <gidhjt$s9t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: public33290.xdsl.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1229608157 23246 79.163.130.10 (18 Dec 2008 13:49:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Dec 2008 13:49:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Antivirus: avast! (VPS 081217-0, 2008-12-17), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:205240
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> Czy czytałeś chociaż to, co podpisywałeś?
    >>
    >> Nie za bardzo rozumiem?
    >>
    >
    > Z Twojego pierwszego emaila nie wynikało, że wypowiedziałeś umowę na
    > neostradę.
    >
    > Gdybyś nie wypowiedział to przedłużyłaby się automatycznie na czas
    > nieokreślony (z jakąś chorą ceną).
    >
    > No ale skoro wypowiedziałeś to jak się wydaje trzeba reklamować, ponieważ
    > faktura jest raczej bez sensu.
    >

    Miałem tak przy każdej wypowiadanej neostradzie. Zawsze obciążali za jeden
    miesiąc. Podczas kontakt z 9393 albo już była w systemie korekta (przychodziła
    do mnie z kolejnym rachunkiem) i nie musiałem reklamacji skałdać, albo skałdałem
    reklamację rozpatrywaną od razu pozytywnie i tak samo, z kolejnym rachunkiem
    była korekta. Płaciłem tylko tyle co nim się rzeczywioście należało.

    Tak wiec zadzwoń i złóż reklamację. Tylko się nie wyżywaj na konsultantach, oni
    tu najmniej zawinili.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1