  • Data: 2008-12-03 14:50:13
    Temat: Re: Społka Z O.O. - wkład niepieniężny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Dec 2008, Liwiusz wrote:

    > Ponadto należy wziąć pod uwagę bardzo ważną rzecz: spółka odpowiada za
    > długi tylko swoim kapitałem. Nie jest dobrze, jeśli na rynku powstanie dużo
    > podmiotów, których wartość finansowa będzie praktycznie zerowa.

    Ale może przynajmniej spowoduje:
    1. padnięcie głupiego mitu że "spółka jest lepsza" (z dyskusji na .prawo
    wynika, że świadomość iż jest na odwrót mają... windykatorzy :D)
    2. przyglądanie się danym kontrahentów. Bo na dziś to wychodzi ze nie
    wszyscy i nie wszędzie zdają sobie sprawę, że zacząć należy od
    zażądania REGONU i numeru wpisu, a nie jakiegoś tam trzeciorzędnego
    NIPu...

    pzdr, Gotfryd