  • From: "Iwona" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis z natury - poczatkujacy
    Date: Fri, 14 Jan 2005 19:27:38 +0100

    Czesc!

    > Prosze o pomoc jako poczatkujacy.
    > Zaczynam prowadzic DG i mam kilka podstawowych pytan odnoscie poczatkowego
    > spisu z natury:
    > 1. Czy wprowazam do spisu wszystkie rzeczy uzywane w firmie?? Czy tylko te
    > wartosci powyzej 1.500zł?
    > NP. kalkulator (20zł) tez umieszczam w spisie obok komputera, czy moge go
    > pominac?
    > 2. Jestem na ryczalcie, jak umiescic pierwszy spis z natury w ewidencji
    > przychodow? Gdzie to wpisac, skoro tam sa tylko tabele stawki ryczaltu
> [...]

    Widze, ze naprawde jestes, przepraszam za wyrazenie, "zielony" w temacie
    prawa podatkowego, ale pociesze cie, ze osoby, ktore ci odpowiedzialy tez
    nie maja o tym wiekszego pojecia (swiadcza o tym ich wypowiedzi). Moja dobra
    rada to udac sie do ksiegowej. To troche kosztuje, ale biorac pod uwage
    sankcje jakie groza za nieznajomosc prawa, dobrze zaiwestowac w
    profesjonaliste.

    Pozdrawiam. Iwona (ksiegowa)