  • Data: 2002-05-12 22:25:41
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "jerry1111" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie spotkałem się jeszcze z atakiem na spis typu: "ile my (obywatele)
    > za to zapłacimy", bo tu mógłbym się zgodzić czy celowe jest jego
    > przeprowadzanie.

    Przeprowadzenie jest celowe, w koncu daje pojecie tym 'na gorze' jak
    wygladaja ci 'na dole'. Ale SA mozliwosci zrobienia spisu anonimowego.
    A tak, zostaje poczucie ze Big Brother nie spi ;)

    A co do majatku, to moze i masz racje ;)
    Sa prostsze (tansze) sposoby sprawdzenia.

    Przypomnial mi sie spis sprzed 10 lat (ojciec pracowal wtedy w Urzedzie
    Statystycznym). Poprzegladalem sobie z ciekawosci ankiety (trafilem akurat
    na jakas wioske). Wszedzie imie, nazwisko, adres ;)))
    Dane te BYLY wpisywanie do komputerka (Odra, Mera... kto to jeszcze
    pamieta?) Wtedy zadalem pytanie, po co te wszystkie 'namiary' - w odpowiedzi
    uslyszalem 'zeby byl porzadek'. A swoja droga, czy ktos pamieta ten spis?
    Czy wtedy wypelnialo sie dane osobowe itp? Bo ja akurat z rachmistrzem
    sie wtedy nie zetknalem i jestem ciekaw, kiedy te nazwiska dopisywano?

    jerry