  • Data: 2002-05-13 19:20:47
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Ale ja widziałem tylko jedną rachmistrzynię, która do mnie przyszła.
    : A przyjąłem ją ozięble, mając zamiar spławić "na drzewo".
    : Ale tak się złożyło, że wdałem się w nią w dyskusje, bo miała niepospolitą
    : urodę - miała coś w sobie:-)
    : I jej odpowiedzi na kilka moich pytań spowodowały, że zmieniłem front i
    : umówiłem się z nią.
    : Ta "moja" jest sympatyczną świeżo "upieczoną" absolwentką studiów
    : hotelarskich, bez pracy, z malutkim dzieckiem i jest to jej szansa na
    : zarobienie paru złotych.
    : A ja chętnie pomagam ludziom sympatycznym, którzy coś chcą zrobić
    : pożytecznego.
    :
    : Tępię zaś zawzięcie, tych co na mnie nalatują.

    To ja Ci teraz powiem tak. Wlasnie przed chwila wrocilem z Warszawy /a
    mieszkam w Nowym Sączu/. Zony chwilowo nie ma bo ma inne zajecia a dzieciak
    odebral od natretnej rachmistrzyni juz 3 telefon w ciagu dnia. I wyobraz sobie
    ze cos mu przebakiwala o tym ze jak tatus przyjedzie z Warszawy to ma sie
    skontaktowac z nia /i tutaj podala numer telefonu/ bo jak nie to kara 500 czy
    5000 zl.
    Zebym chociaz wiedzial czy jest ładna to moze bym sie skontaktowal, ale w
    morde jeza na litosc boska nie straszcie mnie karami ludki rachmistrzowe:)))

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi