  • Data: 2004-02-19 09:23:11
    Temat: Re: Sklep internetowy a płacenie składek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Feb 2004, ala wrote:
    [...]
    >+ 2. Koszty związane z OC i AC - jeśli samochód bedzie wprowadzony
    >+ do ewidencji sr trwałych stanowi Twój kosz uzyskania przychodów.

    wKF: aczkolwiek w większości przypadków nie da się podważyć konieczności
    zaliczenia OC do EST, o tyle wyobrażam sobie możliwość zawarcia
    umowy AC *później* (po wpisaniu do EST) i uznania za koszt.
    Coś źle sobie wyobrażam ?
    Oczywiście ryzyka związanego z brakiem AC dokonujący takiego
    manewru musi być świadom.

    [...opisy, jak najsłuszniejsze...]
    >+ Po szczegóły odsyłam na e mój e-mail

    Wrr... znaczy nie chcesz się pochwalić na grupie ? ;)

    pozdrowienia :) Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)