  • Data: 2006-02-26 00:20:46
    Temat: Re: Składki ZUS - bardzo poważny problem!!!
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    news:dtqrcg$ki6$1@news.onet.pl...

    > Jest ottalnym, bezgranicznym i absolutnym
    > kretynizmem zawieszac DG na weekendy i liczyc na to, ze ZUS to pusci
    > plazem.

    Jestes moze zwolennikiem tezy, ze jest NAKAZ prowadzenia dzialalnosci
    gospodarczej w weekendy, czyli ze przedsiebiorca nie ma prawa
    zdecydowac kiedy chce ja prowadzic ? :)

    Co do szans wygrania, niby patrzac na to z punktu widzenia logiki,
    powinno sie tego rodzaju sprawy czesciej przegrywac niz wygrywac (na
    zasadzie udowodnienia, ze dzialalnosci jednak byla prowadzona), ale ja
    slyszalem juz o niejednym absurdzie w tej branzy (pomijajac juz
    kwestie korupcyjne i inne nietypowe). No i jeszcze jedna kwestia: to
    ze polskie sady moga prezentowac niekorzystna dla przedsiebiorcow
    interpretacje (co jest o tyle zrozumiale, ze sedziowie oplacani sa z
    budzetu panstwa, ktorego w praktyce dotacja na FUS jest skladnikiem,
    jakkolwiek by tego formalnie nie konstrowac), niekoniecznie musi
    oznaczac, ze taka interpretacja utrzyma sie w sadach miedzynarodowych,
    ktorym sytuacja polskiego budzetu zwisa. :)

    marekz