  • Data: 2010-02-26 20:08:27
    Temat: Re: Siedziba, adres zamieszkania a DG
    Od: "andreas" <a...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...org...
    > On 2010-02-26, andreas <a...@g...de> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Napisałem *fajnie jest mieć*, a nie *zgoda jest wymagana*.

    Dlaczego fajnie jest mieć coś, co nikomu i do niczego nie jest potrzebne?
    Chociaż z drugiej strony fajnie jest mieć na przykład cymbergaj graniasty,
    którego też zapewne nikt ode mnie nie oczekuje, ani nie jest mi do niczego
    potrzebny.

    > Mam inne zdanie.

    Wolno ci je mieć. Podobnie jak mnie na temat przydatności cymbergaja
    graniastego.

    --
    andreas