  • Data: 2010-02-27 19:06:40
    Temat: Re: Siedziba, adres zamieszkania a DG
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-27, andreas <a...@g...de> wrote:

    [...]

    > Barmana też uprzedzasz, aby nie był zaskoczony, że dzwonisz do domu?

    Po pierwsze - instytucja barmana rządzi się innymi ustawami niż
    instytucja wynajmu lokalu mieszkalnego.

    Po drugie - nie mam praktycznych doświadczeń dotyczących barmanów.
    Mam za to praktyczne doświadczenia przy wynajmie lokali,
    więc pozwolisz, że pozostanę przy swoim zdaniu. Dziękuję.

    Jeśli jedyne co masz do dodania to kolejna bezsensowna analogia,
    to proszę - daruj sobie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl