  • Data: 2002-06-27 13:27:31
    Temat: Re: Serwis internetowy
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzys" <k...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    news:006201c21ddc$236dbc40$ca01a8c0@biuro.int...

> [...]

    AFAIR procedure to powinna ona wygladac tak:

    1. Rachunek "firmowy" dla nierezydenta (odpowiednie dokumenty musza byc
    przedstawione) zalozony w polskim banku
    2. Wplata od polskich klientow (rezydentow) na taki rachunek podlegaja
    kontroli dewizowej (faktura, umowa).
    3. Transfer z "firmowego" na rachunek prywatny wlasciciela powinien juz isc
    bez problemow.
    4. Nie wiem natomiast gdzie nalezy placic podatek przy dzialalnosci
    internetowej :-)

    Karol