eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamozatrudnienie - DG zarejestrowana w PL wykonywana za granica › Re: Samozatrudnienie - DG zarejestrowana w PL wykonywana za granica
  • Data: 2008-07-20 15:07:36
    Temat: Re: Samozatrudnienie - DG zarejestrowana w PL wykonywana za granica
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:
    > Tylko czy taki oddelegowany pracownik nie musi przypadkiem być ...
    > pracownikiem? Inaczej mówiąc, chyba nici z "liniowy PIT + minimalny ZUS nie
    > są złe" :).

    Wariant nr 1) jest pracownikiem, z najnisza krajowa i nieopodatkowanymi
    dietami

    Wariant nr 2) jest samozatrudniony, na "liniowym PIT + minimalny ZUS" i
    fakturuje spolke

    Wariant nr 3) wykonuje czynnosci na rzecz spolki na mocy zobowiazania
    przez zgromadzenie wspólnikow (tudziez statutu) - tego punktu nie jestem
    pewien, jako ze spolki zoo nigdy nie posiadalem i dopiero badam temat

    Pozdrawiam
    Wieslaw