  • Data: 2005-08-05 13:10:14
    Temat: Re: Samochód prywatny w DG
    Od: ad <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może to poniżej znalazłoby zastosowanie?
    >
    > Jeżeli nie można ustalić ceny nabycia środków trwałych lub ich części
    > nabytych przez podatników przed dniem założenia ewidencji lub sporządzenia
    > wykazu, o których mowa w art. 22n, wartość początkową tych środków przyjmuje
    > się w wysokości wynikającej z wyceny dokonanej przez podatnika, z
    > uwzględnieniem cen rynkowych środków trwałych tego samego rodzaju z grudnia
    > roku poprzedzającego rok założenia ewidencji lub sporządzenia wykazu oraz
    > stanu i stopnia ich zużycia.

    Wlasnie czytalem ten artykul, ale w tym wypadku mozna ustalic cene
    nabycia wiec wydaje mi sie, ze nie mozna zastosowac wlasnej wyceny. A ze
    cena nabycia jest mniejsza od wartosci rynkowej w dniu przyjecia srodka
    to chyba nic sie jednak nie poradzi. Co ciekawe urzad liczy podatek od
    umowy kupna od wartosci rynkowej bez uwzgledniania ceny na umowie...