  • Data: 2002-11-13 12:30:01
    Temat: Re: Samochód na paragon?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam jestem w podobnej sytuacji i zastanawiam się czy nie muszę na
    > takie sytuacje instalować kasy? Dotąd wystawialiśmy tylko
    > faktury, bez paragonów i nie mamy nawet kasy. Czy musimy ją czym
    > prędzej zainstalować???

    A czemu mielibyscie nie ewidencjonowac sprzedazy za pomoca kasy fiskalnej?
    No jesli np sprzedajecie samochdy w systemie wysylkowym :)))))
    Ewidencjonowaniu podlega sprzedaż na rzecz osob fizycznych .... itd i nie
    jest to uzaleznione od wystawiania faktury. Ale masz problem bo sankcje sa
    nieciekawe szczegolnie w tak wartosciowym towarze bedzie to odczuwalne.

    Adam