  • Data: 2006-05-06 21:30:21
    Temat: Re: Samochód na firmę
    Od: "Michał" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja też kupiłem używany samochód od osoby fizycznej na umowę kupna-sprzedaży
    (kwota brutto)

    Chciałem wprowadzić samochód w EŚT.
    Poszedłem do US i Pani zadała mi dwa pytania.
    1.Czy mam fakturę VAT na zakupiony samochód ?
    2.Jeżeli jest używany, to czy został przystosowany do firmy tzn. homologacja
    oraz kratka na szybie ?

    Pani powiedziała, że jeżeli tego nie mam to samochód może być rozliczany
    wyłącznie na tzw.
    "kilometrówkę".

    Zdziwiłem się, bo przed wizytą w US przeczytałem Wasze wypowiedzi odnośnie
    wprowadzenia samochodu w EŚT.

    Moje pytanie. Jak wprowadziłaś swój samochód w EŚT ???

    Pozdrawiam
    Michał