  • Data: 2002-09-25 07:09:38
    Temat: Re: Samochod i rejestracja
    Od: "Marek777" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli posiadasz fakturę VAT spełniającą wszystkie wymogi i zapłaciłeś za
    > niego (posiadasz dowód zapłaty) - to nastąpiło przeniesienie własności.

    Fakture mam terminowa jeszcze nie zaplacilem.

    > Homologacja zgodna z przepisami?
    Tak.

    > Pytanie: dlaczego nie nastąpiło zwolnienie zastawu? Może nie jest tak jak
    > piszesz. Sam zastaw bankowy nie przesądza o wyszystkim. I dalej - zastaw
    > bankowy, czy przewłaszczenie.

    Firma od ktorej kupilem jest zaufana, sam zanosilem do banku przelewy na
    splate kredytu na to auto. A ze bylo to pare dni temu wiec jeszcze nie bylo
    czasu zalatwic tej sprawy w banku(sadzie). Chce jednak juz uzywac tego auta
    do wlasnej DG.

    Po za tym - masz 14 dni na przerejestrowanie
    > samochodu.

    Wiec US nie obchodzi co jest na dow. rej?

    Marek