  • Data: 2003-03-19 22:00:17
    Temat: Re: Samochód i komórka jako koszty prowadzenia DG.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Mar 2003, plusz wrote:
    [...]
    >+ hmmm... czyli jeśli faktura jest wystawiona na osobę Adam Adamowski ,

    To sugeruje, ze A.A. kupił coś dla siebie "osobiście".

    >+ a firma nazywa się AAAA Adam Adamowski i adresy
    >+ są takie same to należy się
    >+ obawiać księgowania takiej fakturki na firmę ?

    Nie, należy się przygotować na konieczność udzielenia
    odpowiedzi na pytania:
    - dlaczego wobec tego nie została wystawiona "na DG"
    - jak szczegółowo uzasadnić wliczenie w KUP.

    IMHO takie "rozliczenie impulsów wg bilingu" spełnia oba
    warunki: "nie na firmę bo to mój prywatny telefon, a zaliczam
    w KUP bo - widzicie Państwo - tu dzwoniłem to takiej
    firmy, tu do siakiej..."
    Abonamentu się tak wytłumaczyć nie da, nawet procentowo:
    "przecież jakby Pan nie dzwonił dla potrzeb DG to z powodu
    swoich rozmów i tak by Pan abonament płacił".
    Sporo grupowiczów tak to komentuje, a mnie to przekonuje
    dość mocno.
    BTW: były głosy że posiadania *tylko* "firmowego" telefonu
    US też się czepiał (tzn. "ale pewnie niefirmowo też
    Pan rozmawia" :>).

    >+ pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd