  • Data: 2003-03-08 22:30:33
    Temat: Re: Samochod i faktura z 0% stawka VAT - pomocy
    Od: "Pisklak" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Za dużo elementów nie przystaje do logiki :( !
    > Nie kupujesz od "firmy-krzak" przypadkiem ??
    >
    > *JAKI DOKUMENT DOSTAŁEŚ*, jeśli najpierw piszesz że tam
    > jest 0% VAT a teraz coś wymyślasz o zadatku za VAT ??
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Faktura VAT byla na mojego leasingodawce, kiedy wyszla sprawa z VAT i
    zrezygnowalem z zakupu i panowie odmowili mi zwrocenia zadatku poprosilem o
    wystawienie na kwote zadatku faktury vat zeby wrzucic ja w koszty i
    zminimalizowac straty. Stad mam 2 faktury z przeciagu kilku dni wystawione
    przez ta sama firme gdzie w jednej jest vat 22% a w innej nie ma go wcale
    (zwolniony)

    Pozdr.
    Pisklak