  • Data: 2003-03-10 22:27:10
    Temat: Re: Samochod i faktura z 0% stawka VAT - pomocy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Mar 2003, Pisklak wrote:
    [...]
    >+ Chyba jest roznica przykladowo 50 000 + VAT, a 50 000 z VAT ???

    Biorąc pod uwagę że piszesz o 50 000 +VAT "zw" (czyli *bez*
    VAT) to właśnie mam problem ze zrozumieniem różnicy... patrz
    niżej :) !

    >+ Dla mnie logiczne i proste jak konstrukcja cepa.

    *Byłoby*, jakbyś podawał potrzebną ilość ścisłych danych !
    Zdaje się że w początkowym poście było "0% VAT", a później
    przeszło na "zw" ? Tak-i-tak VATu by *nie było* !

    To, że mogę próbować sobie wydedukować że pewnie liczyłeś
    iż to *miałoby* być 40 983,61 zł to zupełnie inna sprawa ;),
    z tytułu niezatrudniania wróżki musimy na grupie trzymać
    się tego co twórca wątku zapodał !!

    >+ Pozdr.

    wzjm ! - Gotfryd