  • Data: 2003-12-10 07:28:27
    Temat: Re: Samochod firmowy - dojazd do miejsca prowadzenia DG
    Od: "mb" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > <dywagacja>
    > A może to nie ty dojeżdżasz, tylko z jakiegoś powodu samochód
    > "dowozisz" z jednego miejsca na drugie ? ;)
    > <\dywagacja>

    Może i tak być... Ale liczy się to co powiem w US, jak spytają dlaczego
    jeżdżę z miejsca prowadzenia DG do miejsca zamieszkania samochodem
    "firmowym". Skoro były wyroki (podobno) i mi wolno, to powiem, że chcę
    mieć możliwość dojechania z miejsca zamieszkania do miejsca prowadzenia
    DG. Mam nadzieję, że jest to wystarczające tłumaczenie.

    Pozdrawiam
    Michał