  • Data: 2006-09-23 21:16:23
    Temat: Re: Samochód firmowy
    Od: "czak noris" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "natolka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ef47pe$k66$1@news.dialog.net.pl...

    > prowadzę sklep internetowy. Chciałabym móc odliczać koszty paliwa i VAT.
    > Czy samochód musi spełniać jakieś konkretne wymagania? Jakie to mogą byc
    > samochody? Gdzie znajdę na ten temat więcej informacji?

    Po tym jak przestał obowiązywać tzw. wzór Lisaka musisz mieć oddzieloną
    przestrzeń ładunkową od pasażerskiej, a do tego owa przestrzeń ładunkowa
    musi być większa niż pasażerska. W praktyce łapią się osobówki ale tylko
    dwumiejscowe typu SC van, clio societe, etc., oraz np. pickupy. Ja ze
    swojej strony polecam nissana navara :-)

    Powyższe tyczy się odliczania VATu od paliwa i _pełnego_ VATu od zakupu.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)