  • Data: 2007-12-10 17:24:38
    Temat: Re: Samobójstwo podatkowe?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Jan,

    [...]

    > Sprzedaż wysyłkowa. Wpisz w gogle sprzedaz wysyłkowa i kasa fiskalna.

    Gógle nie są źródłem prawa. Znamy się w Sieci tyle lat i mógłbyś
    zdobyć się na odrobinę wysiłku dla kolegi i skierować we właściwą
    stronę. Mi osobiście to do niczego niepotrzebne - jestem płatnikiem
    VAT i pomimo sprzedaży wysyłkowej nie mam obowiązku posiadania kasy
    fiskalnej. Pytam z czystej ciekawości.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl