  • Data: 2006-05-04 15:15:37
    Temat: Re: Sagem D50T i dzwonki narastajšce (chyba)
    Od: Przemek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 May 2006 23:58:32 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Hello Przemek,
    >
    >Wednesday, May 3, 2006, 11:26:58 PM, you wrote:
    >
    >[...]
    >
    >Myślę, że jak zapłacisz podatki, to telefon znormalnieje.

    Oczywiście przepraszam, że poszło NTG, ale cóż poszło.Dziękuję
    natomiast , pomimo braku porady, za szybką reakcję,bo na telefonii
    nikt dotychczas nie zareagował.okazuje się że zajmujący się finansami
    nie stracili poczucia humoru, oj to byl raczej zwrot z US dla P.RoMana