  • Data: 2007-01-25 21:21:19
    Temat: Re: Są nowe projekty do KPiR i EwPrzych!
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-01-2007 o 21:55:29 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > http://bip.mofnet.gov.pl/index.php?dzial=635&wys=2&i
    dp=52957

    No ja już przejrzałem. Powiem tak, delikatnie: cudo :| !

    Długość tego rozporządzenia wskazuje na to, że czołowe mózgi RP musiały
    ostro przysiedzieć, w związku z czym uzasadnia to opóźnienie :|

    Ponadto cały załącznik jest przepisany włącznie ze wszytskimi perełkam
    które tam są.

    Uzasadnienie przypomina mi najgorsze wodolejstwo z czasu studiów.

    No zawiodłem się kompletnie, myślałem że skoro siedzą
    nad tym tak długo to coś wyprodukują sensownego.....

    pozdr

    --
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!