  • Data: 2007-01-25 22:46:20
    Temat: Re: Są nowe projekty do KPiR i EwPrzych!
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-01-2007 o 23:41:00 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > Bo załącznik poszedł na kopiuj-wklej :)

    BTW właśnie sobie wyobraziłem nocną porą, że w ministerstwie mają
    takie duze przyciski Ctrl, C, V lub Ctrl, Shift, Insert
    (zależnie z której ery są) i jak w Kingsajzie wieszają się na tych guzikach
    żeby je wcisnąć, a że ich tam nie dużo jest to ściągali posiłki
    i udało się to wcisnąć dopiero kilka dni temu.
    Bo inaczej nie umiem wytłumaczć faktu że pracowali nad tym dwa miesiące.

    pozdr