  • Data: 2007-01-27 11:15:33
    Temat: Re: Są nowe projekty do KPiR i EwPrzych!
    Od: cyklista <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to ci co korzystają z "wzorów" w różnych programach je mają :)
    > Jak dziś poczytałem o "wydawaniu usług z magazynu" to obawiałem
    > się że osłupieję :> zaiste, pomysłowość ludzka nie zna granic :)
    > I nawet urzędowy wzór KPiR nie stanął pomysłowi na przeszkodzie :>
    > Ech...

    Niestety ja to musze potwierdzić. W programie aptecznym z którego
    drukuje KPiR, zeby wystawic fakture na jakąś usługe to musze ja najpierw
    przyjąc na magazyn i potem dopiero sprzedać - a jak nie to albo recznie
    prowadzic KPiR albo używać innego programu i wtedy dwa razy wpisywać
    faktury zakupowe - raz do magazynu i drugi raz do programu ksiegowego.