  • Data: 2003-11-22 10:46:57
    Temat: Re: SC i problemik...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Nov 2003, Slayer wrote:
    [...]
    >+ > Żeby była jasność: jak wkłada swoje to IMHO obejdzie się bez podatku
    >+ > (zakładając że dobrze czytam to PCC jest tylko od "podwyższenia
    >+ > wartości umowy" a to miejsca nie ma),
    >+
    >+ oj, tutaj mam poważne wątpliwośći, wydaja mi się że podatkowi PCC podlegają
    >+ wszystkie dopłaty,

    Ja też mam wątpliwości :), ale skoro:
    ++++
    3. W przypadku umowy spółki za zmianę umowy uważa się:
    1) przy spółce cywilnej, jawnej lub partnerskiej - podwyższenie
    wniesionego do spółki wkładu, którego wartość powoduje zwiększenie
    majątku spółki,
    ----

    ...to w opisywanym przypadku nie ma to miejsca.
    [...]
    >+ zresztą to nie ma znaczenia podatek PCC od
    >+ podwyższenia kapitału jest ...hmm śmieszny? ;-)

    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)