    From: Mieczysław <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SAMOCHÓD W DG - OPINIE
    Date: Fri, 18 Mar 2005 17:40:42 +0100
    Sender: m...@o...pl@ns2.citysat.com.pl

    Dnia Fri, 18 Mar 2005 15:37:41 +0100, kapela napisał(a):

    > Może sformułuje to inaczej, samochód był amortyzowany w innej firmie i jego
    > wartość ksiegowa wynosi ok 10 000PLN. Nie znam sie na tym stąd moje pytanie.
    > Ja chce kupic samochód, a sprzedawca stawia takie warunki, pozostaje mi się
    > tylko dostosować jeżeli chce wziąść ten samochód.

    Nie ma znaczenia jaką wartość księgową ma samochód. Na fakturze ma być
    wymieniona FAKTYCZNA cena sprzedaży.
    Takie postępowanie sprzedającego ma na celu oszukanie fiskusa żeby zapłacić
    mniejszy VAT i podatek dochodowy.
    A może przy okazji sprzedający chce naciągnąć swoją formę i różnicę między
    ceną na fakturze a faktyczną ceną skasować do kieszeni.

    Nie przyczyniaj się do popełniania przestępstwa ( bo to jest przestępstwo -
    co najmniej z karno-skarbowe). Chyban że lubisz mieć kłopoty.

    --
    Mieczysław
    ----