  • Data: 2005-03-22 10:08:08
    Temat: Re: SAMOCHÓD W DG - OPINIE
    Od: "Bozoo" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wciągać samochód jako środek trwały
    > czy prowdzić ewidencje przebiegu pojazdu? Co jest bardziej opłacalne?
    > Jakie są plusy i minusy obu rozwiązań?

    Środek trwały amortyzujesz, czyli de facto (w krótszym lub dłuższym
    czasie) koszt zakupu pojazdu zaliczysz w KUP.
    Środek trwały - odliczysz połowę vatu, jeśli Ci go sprzedawca
    naliczy (max 5kpln chyba)

    Samochód prywatny używany w dg - odpadają powyższe ale prowadzisz
    ewidencję, masz limit wydatków, nie ma problemów (jakich? nie wiem) przy
    likwidacji dg.