  • Data: 2007-02-08 20:14:31
    Temat: Re: Ryczałt i KPir
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-02-2007 o 21:00:02 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > A może się mylę, i wolno mimo tylko jednej formy (1-osobowej na
    > przykład) rozliczać część przychodów (z jednego rodzaju DG) ryczałtem
    > a część (z innych "tematów DG") na zasadach ogólnych?
    > Ktoś może zapodać?

    Akurat dokładnie na te tematy mam opinię prawną - wg tej opinii nie można
    rozliczać
    różnie różnych własnych DG, natomiast sc czy spj mogą mieć wspólników
    rozliczających
    jeden ryczałt a drugi skalę, tyle że spółka musiałaby prowadzić podwójną
    ksiegowość.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne