    From: "Roman" <romanus29@małpa.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt ewidencjonowany z VAT
    Date: Fri, 10 Jun 2005 00:42:04 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Popatrz co komentowałem: wyłącznie *nazwę* - określenie czynności :)
    > Jest "bezrachunkowa" i już. IMO nie ma powodu do "dalszego
    > dokumentowania", ponadto co piszesz...

    OK, tak podejrzewałem, ale nie byłem zupełnie pewien stąd dalszy ciąg z
    mojej strony.

    > Acha: na ryczałcie pewnie EW nie trzeba.

    Tak przynajmniej wynika z inf. udzielonych w US.

    > Patrz wyżej. Zadaj groups.google.pl -> zaawansowane, grupę *.podatki
    > i spytaj go o książkę kontroli.
    > No i sporo jest "to zależy": ewidencja przebiegu, wynagrodzenia,....
    > mnóstwo rzeczy które "zależą" co się robi ! Na ryczałcie pewnie mniej
    > tych "przypadków" niż na KPiR, ale w tym zakresie ("co potrzebne
    > na ryczałcie") na mnie nie licz :)

    To prawda, wiele jest tych "zależy od" ;-). Niemniej jednak dziękuję za
    pomoc. Może ktoś z doświadczenie ryczałtowym jeszcze coś dopowie. Ja dopiero
    wchodzę w etap rodzenia się pytań na każdym kroku ;-). Na niektóre sam
    znajduję odpowiedzi, inne łatwo wyjaśnić jednym telefonem, ale gdyby tak w
    każdej sprawie dzwonić to trzeba by trafić na anioła cierpliwości i mieć
    mnóstwo drobnych na telefon ;-).
    Tutaj jest o tyle lepiej, że pytanie zadane szerokiemu gronu zawsze może
    ktoś rozważy i odpowie, a o braku dodatkowych (poza abonament) kosztów to
    już nawet nie bardzo wypada mówić. Ot, usenet ;-). Sam chętnie radzę w
    dziedzinach, w których mam coś do powiedzenia i tym bardziej dzięki za
    wszelkie podpowiedzi/odpowiedzi/przypisy/etc. ;-).
    --
    Pozdrawiam!

    Roman