  • Data: 2005-06-25 11:58:45
    Temat: Re: Rozwiązana SC ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@W...gazeta.pl> napisal(a):
    > Witajcie , mam problem z moją Spółką Cywilną , a mianowicie niedawno odszedł
    > odemnie wspólnik , napisał wypowiedzenie umowy spółki i się wyrejestrował w
    > gminie z działalności gospodarczej. Przed odejściem wspólnika dopisałam do
    > firmy męża , znaczy zgłosiłam go w ZUS-ie , ale nie dopełnialiśmy żadnych
    > formalności w urzędzie skarbowym , zarównao ja jak i wspólnik. Wydawało mi
    > się ze dopisanie w ZUS wystarczy do dalszego prowadzenia firmy , ale ostatnio
    > doszły mnie słuchy że jednak nie. Czy mogę dalej prowadzić swój zakład pod
> [...]

    Powiem to tak: masz teraz taką posraną sytuację, że jedyne co Ci
    pozostało to iść do DOBREGO doradcy podatkowego, który Cię z tego jakoś
    wyciągnie przy minimalnych stratach. Popełniono tutaj wiele błędów, a
    cała sytuacja jest zbyt skomplikowana, żeby ktoś Ci pomógł na grupie
    dyskusyjnej.
    --
    Samotnik