    From: "marta_er" <c...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie roczne a brak PIT 11
    Date: Fri, 23 Mar 2007 09:16:33 +0100

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał w
    wiadomości news:eu000j$pla$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak rozliczyć się za rok 2006 jeśli nie dostało się PIT 11 od pracodawcy ?
    > Pracodawca to jednoosobowa Spółka z o.o. której własciciel aktualnie
    > przebywa w areszcie śledczym /przebywa tam od pocżątku tego roku lub od
    > końca poprzedniego - tego nie wiem/. Prezes Spółki z o.o. zrezygnował z
    > pracy chyba we wrześniu tamtego roku a własciciel nie ustanowil w sądzie
    > nowego Prezesa. Spókak tak naprawdę juz nie istnieje. Jak sie rozliczyć w
    > takiej sutuacji ?

    Mój mąż miał taką sytuację w zeszłym roku. Pani w US poinformowała, aby
    samemu wyliczyć dane do PIT. Takie dane policzyliśmy kalkulatorem do
    wynagrodzeń. Potem złożyliśmy PIT, a do niego pismo, że dochody z takiego a
    takiego tytułu są policzone przez nas i może wystąpić błąd. PIT-11 mąż
    otrzymał pod koniec maja, wtedy złożył korektę, bo różnice faktycznie był,
    gdyż policzyliśmy wynagrodzenie o jeden miesiąc za dużo.
    Powinieneś się dopytać w swoim US czy takie rozwiązanie jest możliwe.