eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRozliczenie podatku PIT-37 za 2005 - mam nadzieje ze po raz ostatni :) › Re: Rozliczenie podatku PIT-37 za 2005 - mam nadzieje ze po raz ostatni :)
  • Data: 2006-03-20 23:46:22
    Temat: Re: Rozliczenie podatku PIT-37 za 2005 - mam nadzieje ze po raz ostatni :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Mar 2006, Kocureq wrote:

    > Hm... Czyli zeby byc zgodnie z prawem to powinienem wyslac PIT-37 i NIP-3 do
    > US w Warszawie?

    Ale zgodnie z prawem US miał być uprzednio zawiadomiony że mieszkasz
    w W-wie :] "za niepowiadomienie" chyba też jakiś mandat można zarobić ;)

    > Czy w tym celu musze byc zameldowany w Warszawie, czy tez US to oleje, czy
    > tez mnie podkabluje za niedopelnienie obowiazku meldunkowego? :)

    Nikt jeszcze nie zeznał, że go "podkablowali".
    Nie wiem czy przypadkiem tajemnica skarbowa nie chroni, bo brak
    zameldowania to nie zbrodnia ani nawet nie przestępstwo (tylko
    wykroczenie) więc raczej tejże tajemnicy nie powinno uchylać.
    Za to czy nie sprawdzi czy właściciel lokalu pod podanym adresem
    odprowadza podatek od najmu gwarancji się nie daje ;)
    (ale jakichś masowych raportów też nie było).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)