  • Data: 2004-07-16 14:23:03
    Temat: Re: Rozliczenie delegacji zagranicznej
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 16 Jul 2004 10:01:24 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Ewa P napisal(a):

    > 1) Podroz rozpoczela sie o 1:00 a przekroczenie granicy nastapilo o
    > godzinie 10:45 (start samolotu). Powrot po nastepnych pelnych 5 dniach
    > pobytu za granica nastapil 6 dnia i przekroczenie granicy nastapilo o
    > godzinie 12:30 (ladowanie samolotu). Po czym do domu dotarlem o 19:00.
    > Ile diet w rozliczniu uwzglenic jako pobyt za granica a ile jako dieta
    > krajowa.

    Diety zagranieczne od godziny wyjazdu ( przekroczenia granicy ) do godziny
    powrotu ( tak samo ).

    > 2) Czy jakko prowadzacy dzialalnosc nalezy mi sie takze jedna dodatkowa
    > dieta zagraniczna na dojazd z/do lotniska? (wiem ze, pracownikowi to
    > przysluguje)

    Nie jestem calkiem pewny ale wlascicielowi firmy nie przysluguja ryczalty.
    naotomiast na pewno mozesz zaliczyc wydatki w/g biletow/rachunkow.

    > 3) W jaki sposob doliczyc bilety do kosztow delegacji (lotniczy, kolejowy,
    > autobusowy)? Czy wartosc netto?

    Jezeli masz FV na bilet lotniczy to traktujesz tak samo jak inne FV. Jezeli
    nie to MZ wliczasz w calosci w koszty cene biletu.

    --
    Mieczysław
    ----