  • Data: 2002-01-14 15:06:36
    Temat: Re: Remanent likwidacyjny-jak zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Jan 2002, Starless wrote:

    >+ Witam,
    >+ Likwiduję działalność, proszę o sugestie nt. remanentu likwidacyjnego,
    >+ co ma być zawarte, gdzie szukać wykładni prawnej na ten temat?

    A może ze dwa słowa jaka forma działalności ??
    Zajrzyj na www.infor.pl - tam leży i się marnuje ;) tekst ujednolicony :)

    - Ustawa o Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych
    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p2

    ..........Prawnych (wątpię czy pytasz w imieniu spółki ale...):
    http://www.infor.pl/dane/index.html?akt_prawny=ok&ak
    t_id=p5

    ...ryczałtu tam nie ma, chyba na HOGA.PL widziałem (nie wiem
    czy nie ma jakichś niespodzianek na okoliczność ryczałtu
    więc profilaktycznie proponuję...)

    >+ pozdrawiam
    >+ Piotr

    Wzajemnie, Gotfryd