  • Data: 2006-02-19 22:44:13
    Temat: Re: Remanent
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to poniedziałek 30 styczeń 2006 22:36, gdy Gotfryd Smolik news
    napisał(a) coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > 2. Sumę remanentową wpisać do osobnego wiersza w kol.16 (najlepiej,
    > żeby było widać że tego się nie sumuje z niczym)

    Czyli załóżmy, że wyszło mi 1000zł w towarze, to po prostu zapisuję? Nic z
    tym nie robię?

    > 3. przeczytać rozporządzenie o KPiR, a dokładniej załącznik
    > pt. "objaśnienia" (stanowi część rozporządzenia!).

    A co to za rozporządzenie?

    > I oczywiście wpisać do "nowej" KPiR :) (też do "16"),
    > to samo, przyda się na koniec 2006 ;)

    Czyli nie wliczam tego do kosztów?

    Bo załóżmy sytuację:

    W grudniu kupuję masę towaru. Mam ogromną stratę, która przepada, bo jest
    koniec roku, a następnie w styczniu sprzedaję i uzyskuję ogromny dochód, od
    którego płacę ogromny podatek, bo koszty przepadły w grudniu. Tym sposobem
    bankrutuję.

    To mi właśnie nie pasuje :(

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan