  • Data: 2008-01-22 23:07:01
    Temat: Re: Remanent
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jan 2008, af wrote:

    > _Prezentacja w spr.fin._
    > Produkty gotowe
    [...]
    > Jak mam rozumieć "Produkty gotowe"?

    A SPORZĄDZASZ SPRAWOZDANIE FINANSOWE??
    :O
    To beze mnie poproszę, ja na PK znam się jak kot na kwaśnym mleku!

    > Gdzie nalezy wpisac wytworzony przez
    > siebie produkt, ktory jest sprzedawany.

    Właśnie NIE JEST.
    Służy do uzyskiwania "produktów"... sam to precyzyjnie wyłożyłeś
    przykładem, kiedy WNiP stanowi prawo majątkowe do udzielania
    licencji a sprzedawane są licencje (czyli CO INNEGO niż ten
    WNiP), dobrze pamiętam?

    > Wg. powyzszych tresci o
    > amortyzacji nie ma mowy, poniewaz przychody ze sprzedazy juz dawno
    > przekroczyly koszty wytworzenia (w zasadzie zerowe).

    Może sprawdź, czy owo rozliczenie dotyczy *rachunkowości* czy
    *podatków*? ;)
    Bo, jakby to powiedzieć, AFAIR, przynajmniej formalnie przepisy
    ustanawiają INNE kryteria bezwzględne dla amortyzacji w obu przypadkach.
    Jak komuś amortyzacja podatkowa pokrywa się z rachunkową, to
    powinno się przetrzepać mu papiery celem sprawdzenia co robi źle ;)
    (acz podobno wielu właśnie tak robi).

    pzdr, Gotfryd