  • Data: 2006-11-03 18:41:57
    Temat: Re: Rekojmia gwarancja-jak to teraz jest
    Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2) niezgodność towaru z umową - w przypadku sprzedaży konsumenckiej, tzn.
    > gdy jedna stroną jest konsument a druga profesjonalista (przedsiębiorca).

    > kwestię reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej.

    mam pytanko - wezmy pod uwage sytuacje, gdy ktos ma dzialalnosc gospodarcza,
    powiedzmy naprawia zegary i sprzedaje komus _uzywany_ samochod, ktory
    wczesniej mial zarejestrowany na firme (a wiec wystawia fakture vat)

    czy w takiej sytuacji obowiazuje rowniez 2 letnia odpowiedzialnosc
    sprzedawcy, mimo, ze sprzedaz samochodow nie jest przedmiotem jego
    dzialalnosci?

    moim zdaniem tak, nie znalazlem zadnych wylaczen, ale bylbym ciekaw Waszych
    opini, czy nie ma tu jakiegos kruczka?