    From: Fenix <f...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Date: Thu, 30 Dec 2010 13:19:59 -0800 (PST)
    <ifhpet$ib4$1@news.onet.pl> <ifhpis$ib4$2@news.onet.pl>
    <a...@g...googlegroups.com>
    <4d1cb03e$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@d...googlegroups.com>
    <4d1cc4ac$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@z...googlegroups.com>
    <4d1cce5a$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@i...googlegroups.com>
    <4d1ceb1f$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>

    On 30 Gru, 21:27, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > Sprzeda tak. Wycofanie (likwidacja) w wyniku uszkodzenia te
    > (ale trzeba to dobrze "udokumentowa ")

    > No ale przecie zap ac Ci netto + VAT, wi c w czym problem?

    > To bez znaczenia dla obrotu netto, chodzi o to, eby sprzeda .

    > Chodzi o to, eby koncz c dzia alno nie posiada nic,
    > pozby si wszystkiego, sprzeda , zutylizowa
    > (zgodnie z wymogami). Nie ma nic, nie ma problem w.

    Zakładając, że w US znalazłbym kupca, który kupiłby
    po takiej samej cenie jak ktoś tu w Polsce (to znaczy w cenie będzie
    VAT), to jeżeli
    sprzedaż za granicę opodatkowana jest stawką "np" a w Polsce 23%,
    to chyba bardziej by mi się to opłaciło?

    Czy może być jeszcze jakiś inny sposób, żeby nie płacić tego VATu?