  • Data: 2007-06-27 19:06:57
    Temat: Re: Reklamy Google a ZUS i US (osoba prywatna)
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Z. napisał(a):
    > W internecie prowadze bloga - http://piotr-zonko.blogspot.com i serwis
    > http://wolnastrona.eu
    > Slyszalem o reklamach Google AdSense. Podobno placa za klikniecia. W
    > sumie jesli tak jest to i tak zarobek bylby nie wielki bo
    > wolnastrona.eu notuje okolo 200 unikalnych wejsc dziennie a moj blog
    > okolo 20 unikalnych uzytkownikow. Mam pytanie - czy jesli chcialbym
    > zarobic te okolo 100zl misiecznie (mysle ze tyle moglbym max na tych
    > reklamach zarobic).

    W zasadzie zależy to od rodzaju dowiedzających, umiejscowienia reklam i
    pewnie jeszcze wielu czynników, ale przy tej liczbie wejść to jakieś
    $100 przez rok powinno się uzbierać.
    Co do legalności - widziałem kiedyś na jakichś forach dla webmasterów
    kilometrowe wątki właśnie na temat Google Adsense. Było tam sporo
    wypowiedzi, jak podejść do tego od strony podatkowej, poszukaj...
    Andrzej
    www.album.radom.pl