  • Data: 2003-03-27 14:14:00
    Temat: Re: Re: czy wydatek na odkurzacz to KUP?
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Mar 2003 14:31:28 +0100, "Remek Halicki"
    <z...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Nie jestem fachowcem w tej kwestii, ale myślę, że tak. Oczywiście przy
    >ewentualnej kontroli będziesz musiał udowodnić, że sam lub ktoś z
    >pracowników sprzątacie biuro a nie wynajęta firma, która ma swój sprzęt. Ja
    >np. fv za czyszczenie odzieży (pracuję w garniturze) księguję bez problemu.

    Czy ten garnitur to jest coś a la firmowy mundurek najlepiej z logiem
    firmy? Jeżeli tak to w porządku w przeciwnym wypadku "księguje bez
    problemu" za rok czy dwa może się zamienić w "kontrola wyrzuciła mi
    koszty, ratunku, co robić?" zwłaszcza, że sprawa garniturów używanych
    w pracy już jakiś czas temu była w zasięgu zainteresowania fiskusa i
    uznane to zostało za wydatki całkowicie osobiste.
    --

    Sławomir Dąbrowski