eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem komórkowym › Re: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
  • Data: 2010-10-21 19:41:57
    Temat: Re: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Oct 2010, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Ale ustawa o cenach (art. 12) już nie.

    Nie, ustawa o cenach jedynie określa co *jest* ceną, nijak nie
    wtyka się tego *jak* ona będzie określona!
    Określenie w sposób: "100 zł plus należna stawka VAT" stanowi
    prawidłowe określeniem wysokości, jeszcze nie określa ceny
    (bo *na dziś* wynosi ona 122 zł). Sprzeczności z ustawą o cenach
    tu nie ma.
    Dyskusję przeczytałem i oczywiscie nie sposób się nie zgodzić,
    że akurat w przypadku PT jest przepis szczegółowy nt obowiązku
    podania "brutto" (czyli ceny "wprost"), ale wtedy nie sposób się
    również nie zgodzić z uwagą o "przejrzystości"... (z ustawy)

    pzdr, Gotfryd